Kdo jsme
O nás
Pár slov úvodem
Hlásek je rodinná škola a školka, kde na každém záleží. Připravujeme děti na cestu vzděláváním již od mateřské školy tak, aby se uměly učit a aby jim to, co se učí, dávalo smysl. Poskytujeme prostor pro obohacování dětí, učitelů i rodičů navzájem.
Důležité jsou pro nás naše hodnoty a vize školy. Pokud jste s námi v souladu, pak jsme tu pro vás.
Vize
Mise
Pedagogické poslání
Škola pro děti i rodiče
Pro koho Hlásek je?
Jsme pro rodiny, které nastavují dětem hranice, v rámci kterých dávají dětem důvěru a volnost. Rádi budeme partnery rodičům, kteří přemýšlejí nad potřebami dítěte, ne jich samotných. Potřeby rodičů se mohou mnohdy lišit, každý z nás je přeci unikátní osobností.
Do Hlásku přijímáme všechny děti, jejichž rodiče cítí soulad s našimi principy a přístupem ke vzdělávání. Pečujeme o děti od 2 let do 5. třídy.
Díky komplexnímu programu vzdělávání, který Hlásek nabízí, je dobré, aby k nám dítě nastoupilo co nejdříve, a to od mateřské školy, nicméně je volbou každé rodiny, zda s námi zůstane po celou dobu vzdělávacího cyklu, nebo zda se připojí až od 1.třídy, nebo naopak zvolí pro základní vzdělávání jinou instituci.
Čím se v hlásku řídíme
Naše hodnoty
Kvalitní výuka
Spolupráce a důvěra
Prostor pro objevování
Individuální přístup
Vnitřní motivace a smysluplnost učení
Aktivní učení skrze zážitky
Prostředí příznivé pro učení, práce s chybou
Hranice a svoboda
Samostatnost a zodpovědnost
Zdravé sebevědomí a respekt k druhým
Rodina, přátelství a odpočinek
Angličtina jako přirozená součást výuky
Začít spolu
Dostatek prostoru a pozornosti pro každého
V ZŠ máme malé třídní skupiny s maximálním počtem 16 žáků, kterým se věnují dva pedagogové. Díky tomu se můžeme věnovat každému dítěti přesně tak, jak potřebuje. V MŠ pracujeme s metodou Začít spolu, školka je rozdělena do dvou pater, na každém patře pracují s dětmi 4 pedagogové, děti jsou věkové namíchány tak, aby pro ně byl připravený program podnětný.
individuální přístup pro všechny
Péče o děti s IVP
Považujeme také za správné a důležité začleňovat děti se speciálními potřebami, posouvat je, vzdělávat a nabízet jim přiměřené podmínky a výzvy. Všechny děti u nás mají možnost zažít pocit úspěchu, týmovosti a samostatnosti.
V každé třídě můžeme integrovat 1-2 děti se speciálními potřebami.
Každá třída, v níž je dítě se speciálními potřebami, má svého třídního učitele a asistenta pedagoga.
Zajišťujeme tím individuální přístup a možnost poznat dobře nejen potřeby dítěte, ale celé rodiny.